16 jul 2013

Vijf Foto Feiten #1

Ik leg bijna alles vast op foto's via mijn camera, maar vooral op mijn telefoon. Omdat ik overal een foto van maak, zitten hier erg veel kenmerken van mijn persoonlijkheid in verborgen. In deze Foto Feiten series laat ik vijf foto's zien waar feiten over mij in verborgen zitten. Kijk mee!


Ik hou best wel van frisdrank, zoals van Ice Tea Green Tea. Maar toch drink ik thuis weinig tot geen frisdrank, waardoor ik veel thee (aardbei jasmijn is mijn favoriet) en siroop drink wat naar mijn idee ook een veel gezondere optie is. Af en toe drink ik ook een glas water, maar hoe graag ik het ook wil, ik ben er geen fan van!


Iedereen begint op een leeftijd of 16 met het drinken van mierzoete wijn en zo ben ik ook begonnen! Maar op miraculeuze wijze ben ik sinds een tijd helemaal genezen van die zoete troep, geef mij maar een droge witte wijn zoals een Chardonnay! En op warmere dagen vind ik ook rosétje ook erg lekker!


Veel vrouwen zijn enorm bloemen fan en vinden dan ook veel bloemen mooi. Ik ben daarentegen nooit en groot bloemen fan geweest. Samengestelde boeketten, nee, bah! Ik zei een lange tijd dat ik helemaal niet van bloemen hou en dat niemand mij een bos bloemen hoeft te geven, maar dat gaat niet helemaal meer op. Ik vind pastelkleurige bloemen wel erg mooi, zachte kleuren met niet teveel poespas. Een bos pioenrozen of mooie witte tulpen vind ik echt heel erg mooi!


Als meisje van 12 gebruikte ik maar al te graag Comic Sans of andere ronde lettertypen. Maar tegenwoordig kan ik hier echt de rillingen van krijgen. Toen ik tussen de post een enveloppe van Van Den Assem tegen kwam die Comic Sans gebruikte, móest ik dit wel vastleggen, schaam je!


Ik hou niet van een stuk slagroomtaart, voor mij veel te zacht en simpel. Maár als er fondant omheen zit, kan ik er wel een hele taart van op! Zo lekker! Het geeft net een lekkere zoete bite en wat meer structuur, heelijk! Zeker als hij zo heerlijk mooi roze is als van de bovenstaande taart!

Waar herkennen jullie jezelf in? Of zijn er feiten die helemaal niet voor jou opgaan, waarvan jij het tegenovergestelde vindt?



7 opmerkingen:

  1. Ik herken me in die slagroomtaart! Ik hou er ook niet van, maar met fondant..hmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben ook echt verslaafd aan thee! ik drink echt nooit frisdrank thuis, alleen op restaurant of cafe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lust jammer genoeg geen thee, maar ben wel gek op water :)
    Pioenrozen, tulpen en ranonkels! Any day, mag Tim daarmee aankomen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook gek op thee!
    Mooie foto;s!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb jij een leuke blog! Zojuist net ontdekt haha!

    Leuke foto's ook, vooral dat stukje taart ziet er delicious uit. ;-)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankjewel! Ga jouw blog zo ook even bekijken!

      Verwijderen