26 sep 2013

Update: eerste dagen Turkije

Sorry dames, maar momenteel blog ik vanaf het strand. Waar mijn nicht en ik heerlijk liggen te bakken, mét wifi! Heerlijk want ik moest echt even bloggen. Ook al gaat het met een aardige omweg, via de blogger app en de blogger site, maar we komen er wel! 

Hieronder dus een kort verslagje van onze eerste dag(en) hier! Geen high def full size foto's, maar lekker simpele iPhone kiekjes!


Het vertrek met allebei 2 grote koffers en twee trolly's, veel zou je zeggen. Maar hey, je hebt voor een week evenveel nodig als voor een maand!


Altijd even afwachten hoe het hotel er in het echt uitziet, maar hij is prachtig! Super netjes en groot!


En de kamer! Wow, geen vuiltje te bekennen en super mooi en modern. En dat geldt ook voor de eetzaal!


Jammer genoeg is het eten iétwat minder, niet heel veel keus, maar opzich wel oké. Toch hebben we al besloten 2 keer uiteten te gaan om nog het éen en ander te vieren. 




Eerste avond de stad verkennen! We hebben al het mooie nep al beschouwd en zijn thuis gekomen met allebei een mooi goud en zilver kettinkje! Stuk goedkoper dan in Nederland. 


Wie kent dit? Het allerlekkerste appel gebakje ever, die jammer genoeg alléen in Nederland bij de Mac niet meer verkriigbaar is. Dus je weet vast wel waar ik elke avond mijn dessert haal?!



Gisteren hebben we lekker waterpijp gerookt en een strawberry daiquiri op, puur genieten! We hadden ook eindelijk een leuk en redelijk druk tentje gevonden, want in dit naseizoen zijn er niet héel veel toeristen meer!




En dit is onze huidige status! Heerlijke bedjes aan het water die onze nu al Turkse vriend voor ons heeft geregeld en lekkere cappuccino's (voor zover je het dat kan noemen..).

Tot snellll weer dames! Liefs. 
Michelle

5 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Ik ben sinds 1,5 maar weer terug vanuit Turkije en nu ik de foto's weer zie verlang ik er zo na... zon, zee strand; heerlijk! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk, geniet van het zonnetje! En wat heb je en leuke koffer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah heerlijk, geniet er maar goed van! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen