29 aug 2013

Memorabele vakantie, Indonesie 2011!

Elke donderdag stroomt Instragram vol met # trowback thursday foto's, maar ik doe dit vandaag op mijn blog! Toen ik door mijn foto's heen aan het kijken was, kwam ik hele mappen met foto's van mijn reis door Indonesië tegen. Het land waar mijn roots liggen en waar ik met mijn ouders en schoonouders de mooiste reis ooit heb gemaakt!

Ik zal een paar van de meest waardevolle foto's met jullie delen, hope you like it! (Jammer genoeg is de kwaliteit niet zo geweldig als die ik met mijn huidige camera heb, deze foto's waren namelijk met mijn oude Olympus DSLR geschoten!)

De Burobudur in Jogjakarta

Aapjes onderweg eten geven. Echter waren we snel weg toen een meisje gebeten werd, ze bleef haar hand wegtrekken als het aapje het nootje wilde pakken. Eigen schuld, hier werden we namelijk al voor gewaarschuwd, de aapjes zijn niet bang voor de veel grotere mens kan ik je vertellen!

Prachtige ongerepte natuur! En dit was natuurlijk in het echt 100x mooier dan op de foto!

Spontane kindjes die we op het strand tegen kwamen! De hele fotoshoot zal ik jullie besparen ;)

Toen we weg wilden gaan werden we vriendelijk door alle kinderen, inclusief het hele dorp, uitgezwaaid!

Dit is het prachtigste stukje op aarde wat ik ooit heb gezien. Een geweldig mooi onbewoond eiland waar we de hele dag hebben gesnorkeld, lekker gegeten en nog een rondje rondom het eiland hebben gelopen. Hand down, prachtig! Jammer genoeg hadden we geen onderwater camera, want wat daar onder water te zien was, was magisch!

Michelle <3 Boy in een handomdraai door een Indisch vrouwtje in elkaar gewoven

AMAZING. We deden een jungle tocht en ook al was ik daar niet al te blij mee, want dat klimmen en klauteren is niet my forté, we kwamen wel een orang utan in het wild tegen!! Het was dan wel een reservaat, maar het gebeurt niet vaak deze prachtige dieren te zien zijn, laat staan naar beneden komen! Wát een ervaring was dat, gewoon uit je hand eten! En ze had zelfs een kleintje bij haar!

Het houd niet op met speciale momenten maar dit was wel heel bizar. Onze gids had dit voor ons geregeld, mijn vriend en ik kregen namelijk een hele inhuldiging in een dorp waarvoor het hele dorp uitrukte. Ze dansten voor ons, vochten, maakten muziek en ook wij moesten een dansje wagen.

Dit is maar een fractie van de hele reis, want we zijn 3 weken in Indonesië geweest. En ik kan niet wachten om weer terug te gaan. Hopelijk gaan we volgend jaar weer terug, fingers crossed!

Ben jij wel eens in Indonesië geweest? Zo niet, wat is jouw meest memorabele reis ooit?

1. Zo'n leuke foto's :)Het is daar echt zo mooi! x

2. Ik heb je genomineerd voor een liebster Award! Het artikel komt vanmiddag online, dus hou het in de gaten! :)

3. Wat ben jij leuk! Ik volg je! :)

En jaaa, Indonesië heeft ook mijn hart gestolen vorig jaar. Fantastisch. Mooie foto's heb je gemaakt!

4. Hele leuke foto's, klinkt als een heerlijke vakantie!

5. Ik ga binnenkort ook mijn foto's op mn blog zetten ! Ben net een maandje terug.

6. Wat een leuke foto's om te zien. Indonesie lijkt me prachtig!

7. Erg leuk om te zien! Ik dacht al dat je roots daar lag :) Ik ben er zelf jaren terug ook geweest. Ben zelf ook Indisch dus dat was erg leuk om mee te maken.

8. wauw wat een mooie foto's! en je straalt echt helemaal, heel erg mooie reis denk ik

9. Wauw wat een mooie herinnering moet dit zijn, dit ziet er heel bijzonder uit zeg vooral met die orang utan!

10. Afgelopen zomer vakantie ben ik in Indonesie geweest. Top land is het!!!