20 jun 2013

Recente aankoopjes (Primark, Forever 21 & Party)

Zoals ik eerder al vertelde ben ik afgelopen zaterdag met mijn ouders naar de Primark gegaan waar ik de kleinste buit óóit heb verzameld, maar hopelijk zal ik daar binnenkort wat meer inslaan. Ik vind de Primark een enorm fijne winkel, niet omdat het zo druk en chaotisch is, maar omdat ik lekker van het rondneuzen hou waardoor je soms super gave items tegenkomt. Ik kan dan ook echt mijn oogkleppen opzetten en me tussen alle rekken en vrouwen met kinderwagens kan manoeuvreren.

Afgezien van de loofa die ik ook bij de Primark kocht, zijn hieronder de items te zien die ik in de bekende kartonnen tas meenam.


Geen jurkje, maar een rompertje! Erg fijn voor op die dagen dat je je geen zorgen wilt maken over hoe je erbij zit!



Nog een prachtige statement ketting voor in mijn collectie!


Deze schattige armbandjes kocht ik bij een kleding party waar ik afgelopen week aanwezig was. Ze zijn precies goed voor om mijn miniscule polsen, omdat ze rekbaar en vrij klein zijn!


Dit is de mooie ketting die mijn vriend in New York bij de Forever 21 voor me meenam!



12 opmerkingen:

  1. Je hebt echt hele leuke dingen gekocht! Vooral die playsuit!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke dingen! Ik vind je sieraden ook echt prachtig! Vooral de armband <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke items,ik vind het ook heerlijk in de primark!
    Kom altijd weer met ,kleding naar buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha fijn he! Lekker alles onder 1 dak en voor fijne prijsjes!

      Verwijderen
  4. prachtige items! ben helemaal gek op je stijl :) en je foto's zijn ook supermooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke aankopen! Ik was gisteren ook weer in de Primark, vind het ook helemaal niet erg om me tussen alle rekken te manoeuvreren. Juist leuk om al die rekken af te zoeken naar de leukste items!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt echt super leuke dingetjes gekocht! Ik ben gek op die kettingen. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bon, na het zien van deze foto's (ze zijn prachtig, mooi bewerkt!) ben ik fan (: Ik ga je volgen (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks meid! Super lief! Wel via Bloglovin' want die google tool gaat binnenkort stoppen :)

      Verwijderen