11 okt 2013

Liquid Sand Gradient

Volgens mij heb ik mijn liquid sand lakjes van Essence nog nooit "ge-hault", maar ik heb er een tijdje geleden wel een "nailart" creatie van gemaakt!


Ik heb namelijk na heel lang zoeken in de schappen - nadat ik erachter kwam dat ze tussen de normale lakjes stonden - de drie liquid sand lakjes van Essence ingeslagen!

Ik kocht de drie beschikbare kleuren na het zien van vele prachtige swatches op verschillende blogs en omdat ik over het algemeen een groot fan van liquid sand lakjes ben! 

Ze kosten dan ook maar €1,69 voor 8ml, steal!


En omdat ik zooo ongeduldig - als altijd - was, gebruikte ik ze meteen beide. Ik maakte dit gradient effect ervan! Dat verbazingwekkend genoeg erg leuk uitpakte!



Nog best netjes he?! (Al zeg ik het zelf) En dat zonder een sponsje of enige tool!

Hebben jullie al geprobeerd om een gradient met liquid sand lakjes te maken? Ik kan het van harte aanraden!

12 opmerkingen:

  1. ooh superleuk! hoe heb je het dan gedaan als je geen sponsje gebruikt heb?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon met steeds stukjes opbouwen van het zwart :) Eerst een heel dun laagje en dan steeds dikkere kortere!

      Verwijderen
  2. Ik houd helemaal niet van de liquid sand lakjes maar dit is wel erg mooi zo!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt prachtig gedaan zonder sponsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi! Ik ga het zeker ook eens proberen!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw heel mooi resultaat :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan zeg! De witte wil ik nog graag hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi gedaan zeg, wauww!!
    Ik volg je trouwens via bloglovin, de mijne is http://www.bloglovin.com/thewayoflifeofkey XXXX

    BeantwoordenVerwijderen