18 okt 2013

Current Obsession/Review: Revlon Just Bitten

Het najaar is begonnen. Wat warme koppen thee, dikke truien, kaarsjes, maar ook vooral donkere lippen betekent! Heerlijk om weer een lekkere donkere lip te rocken, na alle neutrale kleuren van de zomer! Ik gebruik met veel plezier mijn MAC Rebel, maar ik heb er naast lipsticks, ook een favoriete lipstain bij.


Op dit moment ben ik helemaal gek op de Revlon Just Bitten Lipstain! Deze kocht ik een tijd geleden in de graai bakken van de Big Bazar nadat ik hem al een aantal keer voorbij had zien komen op Amerikaanse blogs en youtube kanalen. Hij beloofde veel goeds en dat maakt hij ook waar.


De stain is goed gepigmenteerd en hij brengt gemakkelijk aan. De kleur is eigenlijk een combinatie tussen donker roze en bordeaux rood, niet goed uit te leggen en ik kan er geen vinger op leggen. Maar het komt erop neer dat hij prachtig is en met gemak heel de dag blijft zitten!


Dit komt ook vooral door de Balm die aan de andere kant van de stick zit. Ik had hier eigenlijk weinig van verwacht omdat ik dacht dat hij in een poep en een scheet (excuse my french) op zou zijn. Maar het tegendeel is waar! Na een paar keer gebruiken, lijkt er niet veel product van weg te zijn.

De balm is dan ook erg hydraterend en glijd gemakkelijk over mijn lippen. En dat is ook wel nodig want de balmstain droogt je lippen wel uit. Vergeet dus niet om de stick in je tas te stoppen, zodat je door de dag heen je lippen even kan moisturizen!


Excuse my chapped lips. Ik heb vaak (zeker in de wintermaanden) last van velletjes en omdat ik deze foto snel voor mij werk moest maken, had ik geen tijd om mijn potje lipscrub erbij te pakken. Sorrrrry!

Maar dat neemt niet weg dat ik hem nogsteeds fijn vind. Dus zie je hem in 1 van de tig bakken bij de Big Bazar liggen, neem hem dan zeker voor die paar euro mee.



Wat vind jij van lipstains. Yay or nay?

13 opmerkingen:

  1. Ik ben gek op lipstains. Het werkt zo fijn en makkelijk! Ook deze ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij mooi! Ik ben zelf niet zo'n fan van lipstains omdat ze je lippen zo droog maken, maar hier zit dus een mooie balsem bij. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hoor, en staat je goed
    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het nog nooit geprobeerd, ga ik zeker binnenkort eens doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kleurtje!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen