2 aug 2013

Rimmel, you are my one and only.

Van mijn vriendinnetje Kelly kreeg ik vaak te horen dat ze verslaafd was aan de lakjes van Rimmel. Omdat ik ze altijd vrij "duur" vond vergeleken met de lakjes van Catrice, heb ik ze nooit echt de kans gegeven. Maar sinds ik in Amerika voor een spotprijsje een aantal lakjes kocht, ben ik hooked! Wat een fijne structuur, vooral de 60seconds dry ones!

In de sale van de Kruittvat kocht ik deze prachtige milky pink, die ook weer de perfecte structuur heeft. Hij dekt redelijk in één laagje, maar toch gebruik ik liever twee laagjes om het extra dekkend te maken. Hierdoor is hij nog mooier en geeft daarbij een prachtige glans.





De kleur is 262 Ring a ring o'roses en is nu voor €2,99 te koop bij de Kruitvat!


Wat is jullie favoriete nagellak merk? En wat vinden jullie van Rimmel lakjes?

14 opmerkingen:

  1. Love this colour, so pretty and the name is cute.
    Misha x

    mishymoo62.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ring a ring of roses: candy van Robbie Williams ;-)

    Heel erg mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh mooi, ik heb er ook nog nooit echt naar gekeken maar dat ga ik nu wel zeker eens veranderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig fris roze kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kleurtje! Wauw! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de nagellakjes van rimmel prima! Wederom een mooie kleur hier. Ik heb niet echt een favoriet, maar momenteel ben ik wel gek van Bell Airflow. Vooral de nude lak draag ik super graag :). Doe jij ook mee met de winactie van de 3 zilveren Bijou Brigitte kettinkjes? Te vinden in de zijbalk op mijn page.

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik twijfelde ook altijd, maar 60 seconds dry is wel super, dan moet ik niet te lang wachten en minder risico dat ze uitvegen als ik iets doe. Moet ik gaan halen dus :D Dankjewel ^-^

    BeantwoordenVerwijderen