9 aug 2013

Niet eens op vakantie gaan, maar wel kadotjes krijgen!

Vandaag weer alle lof voor mijn broertje die weer prachtige kadotjes voor me meenam, dit keer uit Duitsland! Na een weekje Londen ging hij nog lekker een week naar Duitsland met zijn vriendin en haar ouders. 


Ten eerste kreeg ik een telefoontje toen hij bij Kiko was, omdat hij obviously weet hoe erg ik van make-up hou! Ik kroop meteen achter de computer om te kijken wat ik wou hebben!


Dit lakje was eigenlijk een foutje van zijn vriendin, ze kocht hem voor haar moeder, maar die vond het maar niks! Maar ik was super blij dat ik hem mocht hebben. Ik vind de kleur ten eerste echt prachtig en verbazingwekkend genoeg vind ik ook de finish prachtig. Deze Sugar Matt lak is een soort liquid sand lakje met een ruwe matte structuur! Hij heeft het nummer 634.


Op whatsapp gaf ik hem een aantal kleurtjes door die ik graag van Kiko wou! Deze prachtige kleren nam hij mee, die ook erg mooi en gepigmenteerd zijn! 


v.l.n.r. het zwart goude duo (color sphere in 111), de groen blauwige kleur (111), koper rood (137) en mat donkerbruin (131) die ik als wenkbrauw poeder gebruik!

Enkel de goud is wat kruimelig, maar I guess I can work with that!


Ook nam hij als kadotje deze PRACHTIGE Swarovski sleutelhanger mee! Ik kreeg hem niet goed op de foto, maar in het licht schittert hij prachtig!



Ook de Monchino vond hem mooi, dus hij ging er mooi naast liggen!


Deze kocht hij op de Kristal vloot waar hij een dag mee vaarde.


Ook mijn schoonouders brachten een super leuk kadotje mee uit Kos! Deze prachtige chique toilettas van Tory Burch. Mijn schoonmoeder wist dat ik op onze vakantie in Indonesië naar ballerina's van dit merk keek! Goed geheugen!


Het is alweer een tijdje geleden dat ik een post plaats, en voorlopig zal het ook weer even duren!

Ik ben namelijk dit aankomende weekend super druk om mijn bachelor scriptie af te ronden die ik dinsdag EINDELIJK ga inleveren. Dus dit weekend even een weekend van stress, maar het zijn gelukkig de laatste loodjes, wish me luck!

12 opmerkingen:

  1. aaah wat een mooie spulletjes! wat lief zeg. Heel veel succes met je scriptie! Dat gaat vast lukken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je broertje van alles had mee genomen. Die toilettas is echt super! Succes nog even met de laatste loodjes meid, dan ben je er vanaf. Zet hem op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk ! Mooie kleurtjes oogschaduw en die toilettas is ook mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van je broertje! Die sleutelhanger is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh zo lief dat hij zo'n leuke cadeautjes meenam :D Ik heb gehoord dat kiko een super merk is :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel succes nog met je school en leuke spulletjes heb je gekregen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kiko! Super mooi merk! En wat een prachtige kleuren zeg, deze passen perfect bij elkaar. :-) Ik ben toch wel benieuwd naar een ooglook ;-)

    Heel veel succes met school!


    Liefs, Kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's zeg! De toilettas is echt heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, die nagellak is gaaf! Is dat nou het 'sand effect' wat ik wel eens lees? Heel mooi.

    En mooie foto's. Superlieve broer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa klopt! Wou eigenlijk nog een close-up maken, maar niet meer gedaan hihi! Maar hij is heel mooi!

      Verwijderen